Dystrybucja ulotek to wciąż popularna forma dotarcia do potencjalnego klienta. Mimowolnie sięga on do skrzynki pocztowej, żeby wyjąć gazetki promocyjne, katalogi czy innego rodzaju ulotki. Jeśli naprawdę są warte uwagi, zabiera je nawet do swojego mieszkania nie tylko po to, żeby wyrzucić je do kosza na śmieci. Roznoszenie ulotek to wbrew pozorom ciężka praca. Każdy kolportaż ulotek powinien być więc odpowiednio zorganizowany.

 


Skuteczność ulotek w dobie reklam internetowych
Nie ukrywamy, że prym w dzisiejszej promocji produktów i usług wiodą reklamy na stornach internetowych lub spoty telewizyjne. Nic dziwnego, skoro to właśnie media mają dzisiaj największą siłę przekazu. Czy roznoszenie ulotek to w takim razie sensowne działanie?
Oczywiście, że tak! W końcu do szansa na zdobycie klientów. Kolportaż ulotek jest efektywny pod warunkiem, że zamawiający zadba o jego odpowiednią formę – dystrybucję adresową lub bezadresową. Nie bez znaczenia pozostaje również wygląd ulotek. Tylko oryginalny, a nawet kontrowersyjny materiał promocyjny przyciągnie uwagę potencjalnego klienta.
Jak sprawnie roznosić ulotki?
Roznoszenie ulotek zwłaszcza na dużym obszarze powinno przebiegać sprawnie. Należy trzymać się z góry określonego harmonogramu. Żeby roznieść materiały promocyjne szybko i bez zbędnych komplikacji należy przede wszystkim:
– rozdzielić to zadanie między odpowiednią liczbę osób;
– dokładnie określić strefy kolportażu ulotek;
– zadbać o optymalny środek transportu dla kolportera;
– wykonać mapki obszarów objętych kolportażem;
– wydrukować odpowiednią ilość materiałów promocyjnych.
Najlepiej skorzystać z usług profesjonalnej firmy kolportażowej z doświadczeniem. Kluczem to efektywnego i sprawnego roznoszenia ulotek jest oczywiście poznanie obszaru objętego dystrybucją. Najczęściej to rejon określony przez zamawiającego usługę.
Dlaczego ulotki trafiają do koszów na śmieci?
Widok ulotek w koszach na śmieci czy materiałów promocyjnych na podłogach klatek schodowych to nic nadzwyczajnego. Ludzie często zadają sobie pytanie, po co mają zabierać jakąś ulotkę skoro reklamowana usługa kompletnie ich nie dotyczy lub nie interesuje. Głównym grzechem kolportażu bezadresowego może być reklamowane przedmiotów skierowanych do wąskiego grona odbiorców. Materiały promocyjne często trafiają do koszów na śmieci wtedy, kiedy są one zbyt mało oryginalne, zupełnie nie przyciągając uwagi odbiorcy. Kolejny kwadratowy kartonik z drobnym drukiem, bez jakiegokolwiek bonu rabatowego to tylko niepotrzebnie wydane pieniądze.

Żeby sprawnie roznosić ulotki należy działać według z góry określonego planu oraz w oparciu o harmonogram. Zatrudnienie profesjonalnych kolporterów do klucz do sukcesu zwłaszcza wtedy, kiedy materiały promocyjne mają trafić do szerokiego grona odbiorców. Dystrybucja ulotek to wciąż popularna forma reklamy, która dostarcza wielu firmom dużą liczbę klientów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *